Bij ieder pakket zitten contactmomenten met de diëtist inbegrepen. Met contactmomenten wordt bedoeld e-mailcontact tussen u en de diëtist. Een contactmoment betekent maximaal 3 e-mails per contactmoment per persoon. Het is dus niet de bedoeling dat u per contactmoment 5 keer achter elkaar naar de diëtist mailt.
Om het contact effectief te laten verlopen adviseren wij u van tevoren goed te bedenken wat u wilt bespreken en wat uw vragen en opmerkingen zijn. De diëtist kan hier dan op inspelen en haar vragen aan u stellen. Zo kunt u met maximaal 3 e-mails per persoon gemakkelijk alles bespreken wat u wilt bespreken.
Een contactmoment vindt plaats naar uw wens. U kunt er zelf voor kiezen wanneer u een contactmoment wilt inplannen. U kunt iedere week een contactmoment inplannen, maar ook iedere 2 weken. De minimale tijd die er tussen een contactmoment dient te zitten is 1 week en de maximale tijd is 1 maand. Ook kunt u een keuze maken voor een dag dat u het liefste benaderd wilt worden. Op werkdagen tussen 09:00 -17:00 uur is de diëtist beschikbaar.
Mocht u niet voldoende hebben aan de contactmomenten die inbegrepen zitten bij de pakketten kunt u gemakkelijk en voordelig extra contactmomenten bijstellen via onderstaand bestelformulier. Wij adviseren u dit tijdig te doen zodat de diëtist op de hoogte kan worden gebracht dat de duur van de begeleiding verlengd wordt.
Wij zullen uw bestelling met de grootste zorg en snelheid behandelen. Wanneer de betaling door ons is ontvangen nemen wij uw bestelling in behandeling. De betaalwijze heeft invloed op de snelheid van de behandeling van uw bestelling.
Wanneer u betaald met iDeal, creditcard of PayPal is de betaling snel bij ons binnen en kunnen wij uw bestelling snel verwerken. Bij andere vormen van betaling kan het langer duren voordat de betaling bij ons binnen is en wij uw bestelling in behandeling nemen.